2015. augusztus 28., péntek

Második díjam!

Liebster Blog Award

A díjat köszönöm szépen Sam Deevan-nek, aki a Joker másik arca blog írója!

Szabályok:
       1. Írd le, hogy kitől kaptad.
    2. Írj magadról 10 dolgot.
  3. Válaszolj 10 kérdésre.
4. Tegyél fel 10 kérdést.
         5. Küld tovább 10 embernek.


10 dolog rólam:

1) Az, hogy félek a sötétben nem kifejezés. Rettegek.
2) Imádom a tengert, az óceánt, a vizet, viszont nem tudok úszni.
3) Nem iszom üdítőket, csak saját készítésű gyümölcsleveket és vizet, valamint kávé és tea függő vagyok.
4) Nem vagyok megelégedve magammal, cseppet sem.
5) Imádok megölelni másokat és imádom, ha megölelnek.
6) Szeretem ha nevetnek a vicceimen.
7) Szeretek fürdés közben zenét hallgatni.
8) Hihetetlenül lusta vagyok, de ha rám jön, akkor kitakarítom az egész lakást. 
9) Egészségesen étkezem.
10) Az esküvőmet egy tengerparton képzelem el, mezítláb a homokban, földig érő, egyszerű, fehér ruhában. 


 Válasz 10 kérdésre:

1. Jellemezd a blogodat 1 szóval.
Őszinte.
2. Bele olvastál a blogomba? Ha igen akkor milyennek találod?
Igen, beleolvastam. Érdekesnek találtam, de gyermekkori rossz emlékem van Joker-ről, ezért nem olvastam egy résznél többet. Remélem nem haragszol meg miatta :D
3. Joker vagy Batman?
Egyértelműen, és száz százalékosan Batman. Örök kedvencem. 
4. Van valami extrém sport, amit kiakarsz próbálni?
Bungee jumping!!!
5. Kedvenc állat?
Koala és panda.
6. Milyen szuperképességet szeretnél?
Gondolatolvasás és repülés.
7. Mi ihlette a történetedet?
Saját magam nyomora.
8. Milyen fajta könyveket olvasol?
Igazából mindenfélét. Ami megfog. De talán leginkább ifjúsági irodalom és bűnügyi könyvek.
9. Az összes karakter közül, akiket eddig megalkottál, ki a kedvenced és miért?
Huh, fogós kérdés. De azt hiszem bátran állíthatom, hogy Blair. Mivel idézőjelesen "magamról mintáztam" ezért vele egyezek, ő áll hozzám a legközelebb. 
10. Mit jelent számodra az írás?
Szabadságot ad.


10 kérdésem:

1) Mondj magadról egy olyan dolgot, amit kevesen tudnak.
2) Nézel sorozatokat?
3) Kedvenc virág?
4) Mitől félsz?  
5) Miért kezdtél bele a blogolásba?
6) Van esetleg kedvenc blogod?
7) Hol szeretnél lakni, ha bármit választhatnál?
8) Tudsz titkot tartani?
9) Pc, tetkó vagy egyik sem? 
10) Mit utálsz a legjobban?


Akiknek küldöm:

1 megjegyzés: